Sayfalar

3 Ağustos 2012 Cuma

Amerika Gezisi - Part 1 New York

Biliyorum, biliyorum... Daha önce yazmalıydım. 2 ay geçti ama ben yeni yeni yazıyorum. Napalım yaz geldi tembelleştik. :) Uzun uzun yazılar da yazamıyorum. Çabuk sıkılıyorum, hevesim kaçıyor. Yapcak çok işim var ama ben oturuyorum! Uzun lafın kısası işte Amerika gezisi...

1. Gün : Alışveriş


Sabah ilk uçakla New York'a doğru yola çıktık. Bu benim 3. gidişim ancak ilk kez bu kadar çok gezdim, yapamadıklarımı yaptım, göremediklerimi gördüm. Çok zevk aldım ve ilk kez iki aile yurt dışına çıkmış olduk. Güzel ve bol filmli bir uçuşun ardından öğlen 12 gibi inmiş olduk. Şansımıza  pasaport kuyruğu fazla yoktu. Tabi ardımızdan gelen A380den bir sürü çinli boşalınca doldu tabii :) Havaalanından çıkar çıkmaz araba kiralamaya gittik. Tabi 7 kişi olunca araba bulmak da zor oluyor. Eğer bizim gibi kalabalık ve tek arabada gitcekseniz kesinlikle ama kesinlikle rezervasyon yaptırın. Biz öyle yaptık ve 8 kişilik arabayı kaptık. İlk kez böyle büyük bir arabaya bindim ne söyleyeyim. Otelimize yerleştikten sonra zaman kaybetmeden   Manhattan' a gezmeye gittik. İlk günü sadece alışveriş ve New York sokaklarında gezmeye adadık. 
Forever 21' e girdik çıkamadık. Her sene bu kadar kalabalık mı olur yani. Çoğu giyim mağazasında çok güzel kıyafetler vardı ama kendimi tutmak zorundaydım. Gitmişken M&M'e ve Hersheys' e de gitmeden olmazdı. Bol bol çikolata aldık döndük. MC' de akşam yemeği yedikten sonra otelimize doğru yola çıktık.

Not: New York' da karşınıza her an hamam böcekleri çıkabilir. Hem de çok büyükleri ve siz farkına varmadan ezebilirsiniz! Biz yaşadık ve gülme krizine girdik.

2. gün için yarını bekleyin! :)) 

Sevgiyle kalın;
ZAPARA

















2 yorum: